Act of Aggression (PC)

ScreenShot00005
Dec
13

Act of Aggression (PC)

-Στραβάαααδια. Σηκουθείτ’ όλοι, αρπάξτι τα ποντίκια και τα πληκτρουλόγια, είχουμει ΠΟΛΕΜΟΟΟΟΟΟΟ

Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε την εισαγωγή του Act of Aggression, ενός τίτλου όμορφού οπτικά αν μη τι άλλο, που φέρνει σε 1ο ρόλο και πάλι τα RTS στη ζωή μας. Μπορεί να μην έχει Yuri, όπως το αξεπέραστο Red Alert, που συνιστά αναμφίβολα πνευματικό πατέρα του τίτλου, έχει όμως ταχύτητα, στρατηγική και αρκετά καλά στοιχεία. Αρκούν για να αναστηθεί το είδος των real time strategy τίτλων; Πάμε να το δούμε!

Χτίζοντας τη βάση μας

Χτίζοντας τη βάση μας

Βρισκόμαστε στο όχι και τόσο μακρινό είναι η αλήθεια 2025 (θεέ μου σε 10 χρόνια θα έχουμε 2025!!) όπου κλασσικά τρείς πλευρές-φατρίες όπως θέλετε πείτε τες, Chimera, ο Αμερικάνικος Στρατός, και μια συμμαχία που αυτοαποκαλείται Cartel, μάχονται σε μεγάλες κατά βάση πίστες, όπου πόροι, ταχύτητα και σωστή επιλογή μονάδων –και όχι brute force– εγγυόνται σίγουρη επιτυχία.

Οι μεγάλες μάλιστα πίστες με τους διάσπαρτους πόρους (πετρέλαιο και αλουμίνιο κατά βάση) καθιστούν άμεση ανάγκη την ανίχνευση, καθώς η έγκαιρη λήψη πόρων εγγυάται και τακτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους «φτωχούς» αντιπάλους μας.

Brute force? Δεν πιάνει πάντα...

Brute force? Δεν πιάνει πάντα…

Μια μάχη με το πεζικό μας θα μπορούσε να ξεσπάσει μεταξύ φρουρούμενων κτιρίων (aka garrisoned) για τον έλεγχο μιας τράπεζας που παράγει πόρους με την πάροδο του χρόνου για όποιον την κατέχει. Μπορείτε να στείλετε μια διμοιρία στρατιωτών για να συλλάβει μισοπεθαμένους εχθρικούς στρατιώτες με το ανάλογο bonus σε πόρους, ή να συμμετάσχετε σε μια τολμηρή αποστολή Medivac να αποτρέψετε να συμβεί το ίδιο στις δικές σας δυνάμεις.

Προστατεύοντας με νύχια και με δόντια το Outpost μας

Προστατεύοντας με νύχια και με δόντια το Outpost μας

Τανκς κάνουν ουρά στην ύπαιθρο, ελικόπτερα συγκρούονται στον αέρα, jet πετάγονται από παντού και γενικώς ο κλασσικός mayhem «καιρός» που επικρατεί σε κάθε RTS που σέβεται τον εαυτό του. Αν έχετε παίξει αυτά τα είδη των παιχνιδιών πριν θα έχετε μια άμεση αίσθηση του τι μονάδες πρέπει να βάλετε και που.

Με αυτήν την οπτική το Act of Aggression δεν προσφέρει τίποτα ιδιαίτερα νέο, απλά ποντάρει στην άμεση οικειότητα και κόλλημα που θα νιώσουν οι εκατομμύρια rts λάτρεις ανά τον κόσμο.

Το Campaign ξεκινά με την επιλογή 2 σετ αποστολών: της Chimera και του Cartel στο κλασσικό και αναμενόμενο πολεμικό σκηνικό τίτλων του είδους. Ιδιαίτερη προσοχή θέλει και η αυξημένη σε διάφορα σημεία του τίτλου δυσκολία που εύκολα –έως εγγυημένα- θα μας κάνει να δούμε το game over screen ξανά και ξανά και ξανά… Εντύπωση μας έκανε που εν έτη 2015 παρακαλώ ο τίτλος δεν περιλαμβάνει video cutscenes σήμα κατατεθέν πχ της C&C σειράς ή εν γένει πρόσφατων τίτλων. Ξεκινάμε ως είθισται με μια μικρή δύναμη στρατιωτών από το σημείο Α στο σημείο Β κλπ, αυξάνοντας σταδιακά τη δυσκολία με προσθήκη νέων δυνάμεων από tank μέχρι ελικόπτερα καθώς –και κύρια- τη δυνατότητα δημιουργίας και υπεράσπισης της βάσης μας, με ότι αυτή συνεπάγεται (πόροι/αναβαθμίσεις κλπ). Σε κάθε περίπτωση το campaign μας μαθαίνει μέσα στις άκρες τον τίτλο και τις όποιες μικροδιαφορές ανάμεσα στις αντίπαλες πλευρές, δεν εντυπωσιάζει όμως. Αυτό που μας άρεσε ήταν το skirmish mode με τις πολλές και αχανείς να τονίσουμε και πάλι πίστες όπου τα πάντα είναι πιθανά με μια ισχυρή και απαραίτητη προϋπόθεση:

Να προσαρμοζόμαστε άμεσα στις ανάγκες του χάρτη και όχι του αντιπάλου.

Για παράδειγμα αν βγείτε σε θέση χωρίς αλουμίνιο πρέπει άμεσα να στήσετε low tech στρατηγική και να χτυπήσετε άμεσα τον αντίπαλο και τις περιοχές με αλουμίνιο. Είναι αυτό που λέμε zerg run στο starcraft ;-). Να αναφέρουμε εδώ πως το ΑΙ μας έκανε μέτρια εντύπωση χωρίς να αιφνιδιάζει.

Καθοδόν

Καθοδόν

Βέβαια ας μην ξεχνάμε πως ένα real time strategy διακρίνεται αν μη τι άλλο και –ή και κυρίως δε θα διαφωνήσω- για το Online κομμάτι του. Ποιος έχει ασχοληθεί με παιχνίδι στρατηγικής και δε θυμάται καμιά δεκαριά παιχνίδια με κάθε λεπτομέρεια, από τη στιγμή που νομίζαμε πως τα χάσαμε όλα έως την πλήρη ανατροπή, νίκη και πανηγύρια τύπου το πήραμε το Ευρωπαϊκό. Δεν υπάρχει υποστήριξη για lan gaming. Εδώ ο τίτλος δείχνει τα δόντια του αν και ο ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή δεν είναι και μεγαλύτερος δυνατός. Βέβαια ας μη ξεχνάμε πως μιλάμε για έναν νέο τίτλο που δεν έχει κλείσει ούτε μήνα.

ScreenShot00005

Εντυπωσιακές εκρήξεις!

 

Τα γραφικά είναι σίγουρα όμορφα με στρωτές υφές και ικανοποιητική ανάλυση. Εντύπωση θετική μου προξένησαν οι εκρήξεις και οι βολές οβίδων με χαρακτηριστικά υψηλό ρυθμό framerate. Πραγματικά ο συγκεκριμένος τομέας με το σκοτεινό κατά βάση προφίλ του δίνει την κατάλληλη πολεμική αίσθηση στον παίχτη, χωρίς να κουράζει. H μουσική του τίτλου κυμαίνεται σε αδιάφορα κομμάτια, πιο πολύ electro θα λέγαμε, πιστά ίσως και δικην tribute στη μαμα WestWood και τα εποχής Red Alert μουσικά κομμάτια.

Η απόκριση του χειρισμού είναι άμεση ενώ μας άρεσε που μπορούμε να δώσουμε παραπάνω από έναν αριθμό ελέγχου σε όποια ομάδα μονάδων μας επιθυμούμε με την επιλογή τους και έπειτα –κατά τα ειωθότα Ctrl+αριθμός.

ΘΕΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΟΥ
  • RTS μετά από καιρό
  • Γρήγορο
  • Γραφικά

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΟΥ

  • Δυσκολία
  • Λείπει το FMV σαν τα C&C
  • Τετριμμένο
  • No lan gaming
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

POPULAR POSTS

Latest work

1 on 1 lol tournament keratsini 50x70 template 10689685_859016607494014_5371789580245910024_n 1525398_1568960133348246_6427906084529944763_n Print 10341741_742826389126521_2698007995995550771_n